Üzemeltetés-támogatás

Az üzemszerű használatba vett informatikai rendszerek értékteremtő, támogató szolgáltatása nagymértékben függ az adott rendszer rendelkezésre állásától. Annak érdekében, hogy az elvárt szintű rendelkezésre állás biztosítható legyen, a Geometria Kft. üzemeltetés- támogatási szolgáltatásokat nyújt, speciális szaktudással rendelkező csapatával, illetve az ehhez a tevékenységhez szükséges infrastruktúrával.

Ügyfeleinknek testreszabott, az ITIL szabványt követő megoldásokat ajánlunk. Szolgáltatásaink kiterjednek a problémakezeléstől kezdve, a szakszerű műszaki felügyeleten át, az esetleges hibaelhárításra. Konzultációs lehetőséget biztosítunk rendszergazdák és végfelhasználók számára kezelési, kapacitástervezési, verziókövetési és üzemeltetési témákban, továbbá bevezető és szinten tartó oktatások lebonyolítását vállaljuk.

Hibabejelentés és a bejelentések további kezelése a 7*24 órában elérhető Geoportál ügyfélkapu rendszerben valósul meg.

A távoli eléréssel vagy helyszíni jelenléttel elvégzett tevékenységeinkre SLÁ-kat, azaz szolgáltatás megállapodásokat kötünk Ügyfeleinknek.

 A célunk, hogy ügyfeleink a legköltséghatékonyabban tudják kiaknázni a rendszereik nyújtotta előnyöket.